Плошчы многавугольнікаў

         АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ 

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

плошча многавугольніка;

роўнавялікія геаметрычныя фігуры.

Вучні павінны ведаць:

уласцівасці плошчаў многавугольнікаў;

формулы    плошчы    квадрата,     прамавугольніка,    паралелаграма,          трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка,  роўнастаронняга трохвугольніка, трапецыі, ромба;

тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора, аб дзяленні трохвугольніка медыянай на два роўнавялікія трохвугольнікі.

Вучні павінны ўмець:

выводзіць формулы плошчы прамавугольніка, паралелаграма, трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, трапецыі, ромба;

даказваць тэарэму Піфагора;

прымяняць формулы плошчаў многавугольнікаў пры рашэнні задач, тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора – да рашэння геаметрычных задач на доказ і вылічэнне;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

 


      


                     

 Ад
крыты ўрок                                       Прэзентацыі


                                       

                  Дыдактычны матэрыял                          Вучымся цікава   

Комментариев нет:

Отправить комментарий