АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
плошча многавугольніка;
роўнавялікія геаметрычныя фігуры.
Вучні павінны ведаць:
уласцівасці плошчаў многавугольнікаў;
формулы плошчы квадрата, прамавугольніка, паралелаграма, трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, роўнастаронняга трохвугольніка, трапецыі, ромба;
тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора, аб дзяленні трохвугольніка медыянай на два роўнавялікія трохвугольнікі.
Вучні павінны ўмець:
выводзіць формулы плошчы прамавугольніка, паралелаграма, трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, трапецыі, ромба;
даказваць тэарэму Піфагора;
прымяняць формулы плошчаў многавугольнікаў пры рашэнні задач, тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора – да рашэння геаметрычных задач на доказ і вылічэнне;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий