АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
выпуклы многавугольнік;
унутраны і знешні вуглы многавугольніка;
суседнія стораны і вуглы многавугольніка;
супрацьлеглыя стораны і вуглы чатырохвугольніка.
Вучні павінны ведаць:
азначэнні многавугольніка; дыяганалі многавугольніка; перыметра многавугольніка; выпуклага многавугольніка; паралелаграма, прамавугольніка, ромба, квадрата, трапецыі; вышыні паралелаграма, ромба, трапецыі; сярэдняй лініі трохвугольніка; раўнабедранай і прамавугольнай трапецыі; сярэдняй лініі трапецыі;
тэарэмы: аб суме ўнутраных вуглоў выпуклага многавугольніка; уласцівасці і прыметы паралелаграма, прамавугольніка, ромба, квадрата, раўнабедранай трапецыі; Фалеса; уласцівасці сярэдняй лініі трохвугольніка, сярэдняй лініі трапецыі; уласцівасць медыян трохвугольніка; уласцівасць вышынь трохвугольніка.
Вучні павінны ўмець:
даказваць тэарэмы: аб суме ўнутраных вуглоў выпуклага многавугольніка; прыметы і ўласцівасці паралелаграма; аб уласцівасці дыяганалей прамавугольніка, ромба; Фалеса; аб уласцівасцях сярэдняй лініі трохвугольніка, сярэдняй лініі трапецыі; аб уласцівасці медыян трохвугольніка;
прымяняць тэарэмы пры рашэнні геаметрычных задач на доказ і вылічэнне;
рашаць задачы на пабудову, звязаныя з чатырохвугольнікамі; практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Дыдактычны матэрыял Вучымся цікава
Комментариев нет:
Отправить комментарий