Квадратычная функцыя

        АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ 

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

квадратычная функцыя;

парабала, вяршыня парабалы, галіны парабалы;

квадратныя няроўнасці.

Вучні павінны ведаць:

розныя формы запісу квадратычнай функцыі і іх прымяненне;

графік і ўласцівасці квадратычнай функцыі;

алгарытм пабудовы графіка квадратычнай функцыі.

Вучні павінны ўмець:

будаваць графік квадратычнай функцыі;

рашаць квадратныя няроўнасці і няроўнасці, якія зводзяцца да іх;

рашаць сістэмы няроўнасцей і сукупнасці няроўнасцей, якія змяшчаюць квадратныя няроўнасці;

прымяняць розныя формы запісу квадратычнай функцыі для пабудовы графіка, знаходжання нулёў функцыі, прамежкаў знакапастаянства, каардынат вяршыні парабалы;

апісваць рэальныя працэсы з дапамогай квадратычнай функцыі;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

 


      


                     

 Ад
крыты ўрок                                       Прэзентацыі


                                       

                  Дыдактычны матэрыял                          Вучымся цікава   

Комментариев нет:

Отправить комментарий