АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
квадратычная функцыя;
парабала, вяршыня парабалы, галіны парабалы;
квадратныя няроўнасці.
Вучні павінны ведаць:
розныя формы запісу квадратычнай функцыі і іх прымяненне;
графік і ўласцівасці квадратычнай функцыі;
алгарытм пабудовы графіка квадратычнай функцыі.
Вучні павінны ўмець:
будаваць графік квадратычнай функцыі;
рашаць квадратныя няроўнасці і няроўнасці, якія зводзяцца да іх;
рашаць сістэмы няроўнасцей і сукупнасці няроўнасцей, якія змяшчаюць квадратныя няроўнасці;
прымяняць розныя формы запісу квадратычнай функцыі для пабудовы графіка, знаходжання нулёў функцыі, прамежкаў знакапастаянства, каардынат вяршыні парабалы;
апісваць рэальныя працэсы з дапамогай квадратычнай функцыі;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий