Падобнасць трохвугольнікаў

          АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ 

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

прапарцыянальныя адрэзкі;

адносіна адрэзкаў.

Вучні павінны ведаць:

азначэнні падобных трохвугольнікаў; каэфіцыента падобнасці трохвугольніка;

прыметы падобнасці трохвугольнікаў;

абагульненую тэарэму Фалеса;

уласцівасць бісектрысы трохвугольніка;

уласцівасць плошчаў падобных трохвугольнікаў.

Вучні павінны ўмець:

даказваць прыметы падобнасці трохвугольнікаў; абагульненую тэарэму Фалеса; уласцівасць бісектрысы трохвугольніка; тэарэму аб адносіне плошчаў падобных трохвугольнікаў;

прымяняць тэарэмы да рашэння задач на вылічэнне і доказ; уласцівасці падобных трохвугольнікаў да рашэння задач на пабудову;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

 


      


                     

 Ад
крыты ўрок                                       Прэзентацыі


                                       

                  Дыдактычны матэрыял                          Вучымся цікава   

Комментариев нет:

Отправить комментарий